Guldfirandet snart över

Oj! 
Vad längesedan det var man skrev här. Jag har haft så otroligt mycket att göra inom skolväg. Projektarbetet är inne nu, tack Gud för det, och jag kommer inte att sakna det! Jag har även inte hunnit rita så mycket förutom ett ansiktsporträtt. 

Är nyss hemkommen ifrån Jönköping där jag sett världens bästa lag hyllas av ca. 20 000 personer. Synd att det regnade och att vissa artister sjöng falskt. Men annars var det guld värt. Efteråt blev det max, och jag måste säga att jag åt lite för mycket. Råkade visa mitt CSN-kort och frågade om man fick någon rabatt på det. Vips så hade jag fått plusmeny och en dippsås på det. Så där satt jag, med en oerhörd mängd mat. Men, är man en man så tar man smällen och äter. 

Tänkte lägga upp ansiktsbilden så får ni se den och säga vad ni tycker! 
Ni får vara lite generösa då det är mitt första ansikte som sagt. 

Det är knappt så att jag hinner skriva detta mellan all historialäsning..
Ojoj, nu måste jag gå. Slänger upp bilden med.
Gå i frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0