Valborg!

Hejsan

Är hemma ifrån mitt valborgsfirande nu. Kvällen började med friluftsgården där den stora elden vart, något som är en tradition för mig, manskören sjöng och elden som tillsynes inte brann började plötsligt att brinna. 

Det var så mysigt, var där med Ida och resten ifrån tonårsgruppen. En skatt som många unga glömmer bort, något som ersätts med lite för mycket alkoholhaltiga drycker.
Efter Firandet så åkte vi tillbaka till kyrkan där vi åt paj och spelade en massa spel. Men jag åkte hem för att ladda inför morgondagen, ska nämligen bära fanan under SMU:s 1:a Maj tåg. Halv åtta börjar det. Det lär bara vara jag och det tåget i hela Sverige som är vakna vid den tidpunkten..
Slänger upp bilder ifrån kvällen. Tagna från en cool iPhone app som heter Hipstamatic, värt att kolla upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.
RSS 2.0